
Kviečiame susipažinti su Trakų r. Onuškio Donato Malinausko pagrindine mokykla.
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.
Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms,
kuriems yra sunku suprasti įprastus tekstus.
Lengvai suprantama kalba padeda jiems
sužinoti naujos informacijos.
Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.
Daugiau informacijos rasite čia: https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read/

Kas yra Onuškio Donato Malinausko pagrindinė mokykla?
Tai yra mokymosi įstaiga.
Toliau Onuškio Donato Malinausko pagrindinę mokyklą vadinsime Mokykla.

Mokykla turi darželį.
Darželį lanko:
● Vaikai nuo 2 metų.
● Vaikai, kurie eis į 1 klasę.

Mokykloje mokosi:
● 1 klasės mokiniai,
● 2 klasės mokiniai,
● 3 klasės mokiniai,
● 4 klasės mokiniai,
● 5 klasės mokiniai,
● 6 klasės mokiniai,
● 7 klasės mokiniai,
● 8 klasės mokiniai,
● 9 klasės mokiniai,
● 10 klasės mokiniai.

Kada dirba mokykla?
Mokykla dirba:
● Pirmadienį,
● Antradienį,
● Trečiadienį,
● Ketvirtadienį,
● Penktadienį
Nuo 7:15 valandos ryte iki 17:00 valandos po pietų.

Mokykloje dirba:
● Direktorius,
● Direktoriaus pavaduotojai,
● Mokytojai,
● Auklėtojai,
● Socialinė pedagogė,
● Specialioji pedagogė,
● Logopedė,
● Mokinio padėjėjai,
● Bibliotekininkė,
● Virėjai,
● Valytojos.

Ką vaikai veikia darželyje?
Darželyje vaikai:
● Mokosi dirbti kartu,
● Žaidžia,
● Skaito,
● Miega,
● Eina pasivaikščioti į lauką.

Ką mokiniai veikia mokykloje?
Mokykloje mokiniai mokosi.

Mokykloje yra įvairių pamokų.
Pavyzdžiui:
● Lietuvių kalba, anglų kalba,
● Matematika,
● Istorija,
● Geografija,
● Fizika,
● Chemija,
● Fizinis ugdymas,
● Muzika.

Pamokos.
Pamokos prasideda 8:30 valandą ryte.
Viena pamoka vyksta 45 minutes.

Valgykla.
Mokykloje yra valgykla.
Valgykloje vaikai ir mokytojai valgo.
Pietų pertrauka prasideda 11:00 prieš vidurdienį.
Mokiniai grįžta į klasę po pietų 11:30.

Biblioteka ir skaitykla.
Mokykloje yra biblioteka ir skaitykla.
Bibliotekoje yra daug knygų.
Mokiniai gali bibliotekoje:
● Skaityti,
● Ruošti pamokas,
● Žaisti,
● Naudotis kompiuteriais.

Būreliai.
Mokiniai gali eiti po pamokų į įvairius būrelius.
Būreliuose gali mokytis:
● Šokti,
● Dainuoti,
● Piešti,
● Sportuoti,
● Kurti.

Pagalbos mokiniui darbuotojai.
Mokykloje dirba darbuotojai, kurie padeda mokiniui:
● Socialinis pedagogas.
Jis padeda mokiniui kai jam sunku būti mokykloje arba būti kartu su kitais žmonėmis.
● Logopedas.
Jis padeda išmokti tarti garsus, rašyti, bendrauti su kitais.
● Specialusis pedagogas.
Jis padeda mokytis.
● Mokinio padėjėja.
Ji padeda mokiniui pamokose atlikti užduotis, jaustis saugiai mokykloje.

Mokykloje yra:
● Karjeros specialistas.
Jis padeda mokiniui nuspręsti:
● Kokią gauti profesiją,
● Ką dirbti, kai baigs mokyklą.
● Sveikatos specialistas.
Jis padeda rūpintis mokinių sveikata.

Šie darbuotojai padeda tėvams ir mokytojams.
Jeigu norite susisiekti su socialine pedagoge,
Jūs galite:
● Paskambinti telefonu:
+370 67526776
● Parašyti elektroninį laišką.
admin@onuskiomokykla.lt

Elektroninis dienynas.
Mokykloje veikia elektroninis dienynas.
Jis vadinasi TAMO
Elektroninis dienynas yra internete.
Elektroniniame dienyne:
● Rašomi pažymiai,
● Rašomas mokinių lankomumas,
● Pranešama svarbi informacija.
Daugiau informacijos rasite čia:
https://dienynas.tamo.lt

Jeigu norite su mumis susisiekti, Jūs galite:
1. Ateiti į mokyklą.
Mokyklos adresas yra
Mokyklos gatvė 9, Onuškio miestelis.

2. Paskambinti telefonu.
Mūsų telefono numeris yra
+370 528 62242

3. Parašyti elektroninį laišką.
Mokyklos elektroninio pašto adresas yra
admin@onuskiomokykla.lt

4. Apie visus Mokyklos darbus paskaityti internete

Daugiau informacijos rasite čia:
http://www.onuskis.trakai.lm.lt/
Jums atsidarys internetinis puslapis.
Tekstą lengvai suprantama kalba parengė
Mokyklos direktorė Rima Blikertienė.
Iliustracijų šaltinis – canva.