Sensorinis kambarys

Trakų r. Onuškio Donato Malinausko pagrindinėje mokykloje 2024 m. įrengtas sensorinės integracijos kambarys, paruošti mobilūs sensorinės integracijos komplektai. Su mokiniais dirba ergoterapeutė Edita Kalašnikovienė.



Sensorinis kambarys: sensorinės integracijos terapija yra labai svarbi vaikams, turintiems raidos ir elgesio sutrikimus. Terapinės veiklos apima vestibulinės, proprioceptinės, klausos, taktilinės sistemos stimuliavimą, kuris normalizuoja vaiko pojūčius. Pojūčių moduliacija pasiekiama per žaidimą naudojant taktilinį (gilus spaudimas, pasunkintos antklodės, svareliai, odos braukimas šepečiais, glostymu, atliekant masažą), vestibulinį, proprioceptinį (naudojant balansines lentas, sūpynes, batutus, tramplynus, kamuolius, „kūno kojinę“ ir kt.), klausos (lėta-greita muzika, ritmas), regos (spalvos, šviesos, šviesos burbulų vamzdžių naudojimas ir kt.) stimuliavimą. 

Sensorinės integracijos veikla labai svarbi vaiko visapusiškam augimui ir lavinimuisi. Sensorinės integracijos kambaryje siekiama atrasti sensorinius iššūkius, su kuriais susiduria mokiniai pamokų metu bei atrasti pagalbos būdus kaip su tuo susitvarkyti. Aktyvi veikla suteikia ne tik malonumą, bet kartu gerina vaiko judesių koordinaciją, tikslumą, greitį.



Veiklos sensoriniame kambaryje